De Provincie Limburg is op zoek naar projecten en initiatieven die Limburg op de kaart zetten als een mooie en veilige plek om te bezoeken, zodra de corona-situatie dat weer toelaat.
Ook al houdt het coronavirus ons momenteel grotendeels aan huis gekluisterd, er komt een moment dat we weer meer bewegingsvrijheid krijgen, en de vrijheid hebben om eropuit te trekken.
Bijvoorbeeld om te genieten van het landschap, de natuur en de rust die Limburg als toeristische regio te bieden heeft.
Of om te genieten van onze bourgondische cultuur en de vele tradities die Limburg rijk is.
In het kader van ‘Branding Limburg’ komen concrete en snel uitvoerbare ideeën die het ‘merk’ Limburg versterken, en de zo belangrijke toeristische sector een steuntje in de rug bieden, in aanmerking voor een subsidie.
Daarnaast stimuleert de subsidie initiatieven die de cultuur en tradities van Limburg toegankelijk helpen maken, ook in deze lastige tijd.
Er zijn twee indieningstermijnen.
Projecten in de eerste call dienen bij te dragen aan de positionering van de Nederlandse provincie Limburg als regio met toeristische waarde op het gebied van ‘rust & natuur’.
De eerste termijn loopt van 6 november 2020 tot en met 11 december 2020.
Projecten in de tweede call dienen bij te dragen aan de positionering van de Nederlandse provincie Limburg als regio met toeristische waarde op het gebied van ‘cultuur & tradities’.
De tweede termijn loopt va 14 december 2020 tot en met 22 januari 2021.
Weten hoe de subsidie werkt en wat de voorwaarden zijn? Ga voor informatie naar de subsidieregeling Branding Limburg 2020(opent externe website).